مشد عباس

مشد عباس

 مشد عباس
 
وقتى وارد مجلسى ميشوم بخاطر اينكه همه ميدونند چقدر انسان پاكى هستم
 
جلوى پاى من بلند ميشوند ، همه التماس ميكنند كه من برايشان دعا كنم،،
 
اين همه دعاى كميل خواندم به اندازهء گناهان تمام انسانها ! 
 
 دعاى مجير رو كه ديگه نگو ، مراعات كردم كه در ايام البيض بخونم،
 
تا از حسناتش كم نشه،اين دعا بدجور گناهارو  از بين ميبره ،
 
به عدد دانه هاى باران ، برگ درختان و ريگ بيابان
 
من گناهى مرتكب نميشم كه به اون احتياج پيدا كنم
 
 حالا شايد يه دروغ مصلحتى،يا خطاى سهوى ،يا صيغه ..... اينا كه گناه نيست
 
 كوچيك شمردنش ، زبونم لال اونو تبديل به گناه كبيره كنه 
 
چون ميدونم مرگ حقه دادم روى كفنم  دعاى جوشن كبير نوشتن 
 
هر كه اونو روى كفنش  بنويسه ، حق تعالى حيا فرمايد او رابا آتش عذاب نكند
 
هر كه سه مرتبه بخواندهفتادهزار فرشته او راتسبيح و تقديس كنند
 
 همه ميگن با صداى من يه حال و هواى ديگه اى داره
 
هيچ وقت اون سال و فراموش نميكنم 
 
 با مشد عباس قرار گذاشته بودم  براى محرم و عاشورا
 
وقتى وارد اون محله شدم ، پيشنهاد پشت پيشنهاد
 
براى بالا بردن مبلغ مداحى من باور نميكنى تبديل به مزايده شده بود ،
 
البته من فقط با تسبيح ذكر ميگفتم،گذاشتم خودشون به توافق برسن ،
 
نهايت دو خيابون بايد تغيير مسير ميدادم و از مشد عباس عذر ميخواستم ،
 
؛؛ اونم مشد عباسى كه به پاى  تمام عزاداراى امام حسين بلند ميشد
 
قبل از اونا بهشون سلام ميكرد ، حتى بچه ها؛؛
 
از نفس كار چيزى كم نميشد، همه براى عزاداريه سيد شهدا بود
 
 براى من كه فرقى نداشت كار من هميشه خداييه به قول عزادارا
 
 اونجور كه من تعزيه ى مسلم وپيمان شكنيه مردم كوفه رو ميخونم
 
هيچكس نميتونه با سوز صداى من ، پيمان شكنى رو تشريح كنه !! 

 

 



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت10:27---2 تير 1393
همراز ستاره هایم و خواب ندارم...


مشغول خدا خدایم و خواب ندارم...


در شانه به شانه شدنم فایده اى نیست...


دلواپس کربلایم و خواب ندارم ...

عالیه که آدم حساب و کتاب دنیاش دستش باشه!!

پاسخ:بيشتر مردم متوجه كارهاشون نيستن، تازه سعى ميكنند ديگرونو نصيحت كنند،چون خودشونو برتر ميدونند!


داوری
ساعت19:33---28 خرداد 1393
یک شکست و یا موفقیت بستگی به عوامل زمانی و مکانی و محیطی بسیاری دارد !
محاسبه آن کاری ناشدنی است !
امید به اقبال داشتن ازعجزدراین محاسبات شکل میگیرد !
وجود و عدم امید تنها میتواند یکی ازعوامل و شاید لازم باشد !
اما در هر حال بنای ریا بر حیله استوار است و در جامعه ای که پیروزی اش بر پایه ریا استوار باشد , پیروزی دیگر پیروزی نیست و تنها یک اغفال در ابعاد گوناگون میباشد !
بنایی که جز "باران آلوده" برآن نباریده است !
پاسخ:ريا كارى در هر دوره از زمان كه باشد يك معنى را به همراه دارد ...... و آن اين است: بدست آوردن موقعيت بهتر از طريق ظاهر ورفتار مطابق ميل مردم!!


باران
ساعت23:29---24 خرداد 1393
خود بزرگ بینی ...ریا کاری
واقعا داره چه رسوایی هایی میشه
انشاا.. امام زمان زودتر ظهور کنه
پاسخ:بيشتر مشكلات را بايد تا ظهور آقا تحمل كرد.


Anisa
ساعت13:10---24 خرداد 1393
چون که بس ابلیس آدم روی هست
پس به هر دستی نبایستی داد دست
پاسخ:روى ظاهر هيچ انسانى نميشود اعتماد كرد ،،،، ابليس هم يك فرشته بود از مقربان خاص خدا .... خيلى از انسانها با ظاهر ديندارى كه از خود نشان ميدهند بادروغ خود را خوب نشان ميدهند ...... ابليس دروغگو نبود!!


hasan
ساعت21:35---23 خرداد 1393
-من کلا ب واژه مداح و مداحی و دعاهایی ک بصورت دسته جمعی و با اهداف خاصی خوانده میشن حساسیت دارم چه با نیت پاک و چه ریاییی فرقی نمیکنه جهالت از نظر من از ریشه رده
((
پاسخ:همه را نميشود با يك چوب زد، درهر حال از نظرتون ممنرنم.


salmani
ساعت17:47---23 خرداد 1393
باید پذیرفت که موفقیت های این جهانی تنها ملاک رو سفیدی در آن جهان می باشد .
چگونگی آن را نمیتوان در رابطه ای دیگر جست .
امروزه با پای پیاده تنها در بین راه بهشت تلف میشوند .
پاسخ:موفقيتهاى اين جهانى يعنى چى؟ در مورد زندگى تلف شده و پاى پياده هم چيزى متوجه نشدم .. لطف كنيد بيشتر توضيح دهيد..


hasan
ساعت11:27---23 خرداد 1393
خدا برای مشتی عباسهای اینمملکت نسازه ک دین را منبع نان آوری کردن...به قول خواجو: ای خوشاست و خراب اندر خرابات آمده .... فارغ از سجاده و تسبیح و طامات آمده
پاسخ:مطلب رو درست نخوندى ، دوباره بخون ،منتظرم......


لیلی
ساعت7:56---23 خرداد 1393
عزیزم روزگاریه که به این واژه آلرژی پیدا کردم: مداح.کو آن مداحان قدیمی که به خاطر اولاد پیامبر سوز به دل بنشونند؟ الان مداحی حرف اول سیاست رو میزنه اونم در سطح کلان!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:مشكل اصلى تعداد انگشت شماره اين قشر ، اينه كه چون فقط وفقط دم از سالار شهيدان ميزنند..... احساس ميكنند خيلى خاص هستند،و فقط اونا ميتونند بانى نجات عزاداران، از مشكلات باشند!! يه تعدادى دارند كه با خودشون ميبرند تا مجلس گرمتر بشه و صاحب عزا راضى باشه......


"ویروس روسیاه"
ساعت3:58---23 خرداد 1393
من و تو هر دو گنه کار
ای ریاکار ریاکار ریاکار
پاسخ:ريا كارى درسته زياد شده ، بيشتر مردم ميدونند آخر اشتباهند!!! جالبيش به اينه كه تمام كارهاش از نظر اعتقاداتش درسته ، ....... خيلى زياد الكيه!!


مجید
ساعت15:24---22 خرداد 1393
پیمان شکنی از مشکلات عمده ی این بشر است چه در گذشته چه حال
از این که به این موضوع اشاره کردی خوشحال شدم ممنون
پاسخ: تعريف وتمجيد ما ميتواند كسى را از خود بيخود كند تا جايى كه احساس خودبزرگ بينى به شخص دست بدهد، وقتى از يك آدم سرا پاتقصير التماس دعا ميكنيم ، طرف از خطاهاى خودش غافل ميشه .


Anisa
ساعت13:38---22 خرداد 1393
خواجه پندارد که طاعت می کن
بی خبر از "معصیت"! ،جان می کَنَد.

پاسخ:همينكه احساس كنيم بخاطر عابد بودنمون از كسى برتر هستيم مرتكب گناه شده ايم. از شعر زيباتون ممنونم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:,

] [ 14:10 ] [ B.A ]

[ ]